آ
-
آزمون سراسری
مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]
-
آزمون سراسری(کنکور)
مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
-
آزمونهای سرنوشت ساز
مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
-
آموزش عالی
وضعیت اشتغال دانشآموختگان زن : مطالعه ای موردی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 41-60]
-
آموزش عالی
بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
-
آموزش عالی
تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
-
آموزش عالی علمی - کاربردی
وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
-
آموزش کشاورزی
وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
ا
-
ابهام نقش
بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
-
ارزش بنیادی
تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
-
ارزشیابی
بررسی رابطه مهارتهای سه گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]
-
ارزیابی
ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
-
ارزیابی مکاشفه ای
ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
-
استقلال طلبی
بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
-
اشتغال
وضعیت اشتغال دانشآموختگان زن : مطالعه ای موردی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 41-60]
-
اشتغال
وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
-
اضطراب امتحان
علل اضطراب امتحان در دانشجویان و راه های مقابله با آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 23-40]
-
اضطراب رقابتی
بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
-
اضطراب عمومی
علل اضطراب امتحان در دانشجویان و راه های مقابله با آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 23-40]
-
اعتبار آزمون
مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
-
اعتباریابی و ویژگیهای فردی (جنسیت
اعتباریابی و تعیین ساختار عاملی فرم فارسی مقیاس نگرش سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
-
اعزام دانشجو به خارج
بررسی عوامل موثر در طول مدت تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی در بریتانیا [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 107-124]
-
اعزام دانشجو و کشورهای در حال توسعه
همکاریهای بینالمللی آموزش عالی در ایران و چگونگی بهبود آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 99-115]
-
انگیزه پیشرفت و خلاقیت
بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
-
ایدئولوژی بنیادی
تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
-
ایران
همکاریهای بینالمللی آموزش عالی در ایران و چگونگی بهبود آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 99-115]
پ
-
پایگاه اطلاعاتی
ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
-
پیشرفت تحصیلی
تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]
ت
-
تحول
مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
-
تصمیم گیری آموزشی و سرمایه انسان
بررسی مقایسه ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
-
تعارض نقش
بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
-
تعاملات و روابط دانشجویان
تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
-
تفکر سیستمی (ST)
مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
-
تقاضای آموزش عالی
بررسی مقایسه ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
-
توانمندی شغلی و موفقیت شغلی
وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
-
توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی و تحلیل عاملی
تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
-
تولید علم
بررسی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و تولید علم [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 93-124]
ج
-
جامعه شناسی علم
تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
چ
-
چشم انداز و تحلیل عاملی
تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
خ
-
خانوار
بررسی مقایسه ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
-
خود اثربخشی دانشجویان
تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
د
-
دانش آموختگان
وضعیت اشتغال دانشآموختگان زن : مطالعه ای موردی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 41-60]
-
دانشجو و نگرش سنجی
بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 37-55]
-
دانشجویان
بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]
-
دانشجویان دانشگاه اصفهان
بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
-
دانشجویان مقطع دکتری و طول مدت تحصیل
بررسی عوامل موثر در طول مدت تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی در بریتانیا [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 107-124]
-
دانشگاه
بررسی و تحلیل ساختار سازمانی دانشگاه تربیت معلم [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 23-38]
-
دانشگاه
وضعیت سهم مشارکت دانشگاهها در بازنگری برنامه های درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 71-92]
-
دانشگاه
بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 37-55]
-
دانشگاه تهران
تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
-
دانشگاه محل تحصیل)
اعتباریابی و تعیین ساختار عاملی فرم فارسی مقیاس نگرش سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
-
دانشگاه و ایران
بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]
-
دانشگاه و ایران
مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
-
درجه شدت
ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
-
دروس معارف اسلامی
بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه ریزی دروس معارف اسلامی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 37-55]
-
دوره کارشناسی ارشد و دانشگاه پیام نور
مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]
-
دوره های فراگیر
مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]
ر
-
رابط کاربر
ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
-
راه های مقابله و دانشجویان
علل اضطراب امتحان در دانشجویان و راه های مقابله با آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 23-40]
-
رشد
مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
-
رضایتمندی داوطلبان آزمون و استانداردسازی آزمون
مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
-
رهبری تحولگرا
بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
-
رهبری مراودهای و رهبری رها شده
بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
-
روابط انسانی و ادراکی)
بررسی رابطه مهارتهای سه گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]
س
-
ساختار سازمانی
بررسی و تحلیل ساختار سازمانی دانشگاه تربیت معلم [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 23-38]
-
سازمان و بوروکراسی حرفه ای
بررسی و تحلیل ساختار سازمانی دانشگاه تربیت معلم [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 23-38]
-
سبک رهبری
بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
-
سبک شناختی
بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
-
سلامت عمومی
تاثیر کنکور بر سلامت عمومی، عزت نفس و نشانه های اختلالات روانی راه نیافتگان به دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 54-72]
ط
-
طرح درس
بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]
ع
-
عزت نفس
تاثیر کنکور بر سلامت عمومی، عزت نفس و نشانه های اختلالات روانی راه نیافتگان به دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 54-72]
-
عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی
بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
ف
-
فرصتهای مطالعاتی
تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
-
فضای اجتماعی علم
تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
-
فعالیت های پژوهشی و دانشجویان
بررسی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و تولید علم [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 93-124]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
امکانسنجی کاربرد فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در برنامهریزی درسی آموزش عالی [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 49-70]
ک
-
کارآفرینی
بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
-
کیفیت آموزش عالی و مدیران گروههای آموزشی
بررسی رابطه مهارتهای سه گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]
-
کیفیت تدریس
بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]
ل
-
لاجیت
بررسی مقایسه ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
م
-
مرکز کارآفرینی
بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
-
مشارکت
بررسی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و تولید علم [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 93-124]
-
مشارکت دانشجویان و رضایت رشته ای
تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
-
مقیاس نگرش سنج کامپیوتر «CAS»
اعتباریابی و تعیین ساختار عاملی فرم فارسی مقیاس نگرش سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
-
مهارتهای سه گانه مدیریت (فنی
بررسی رابطه مهارتهای سه گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]
-
موفقیت تحصیلی
بررسی عوامل موثر در طول مدت تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی در بریتانیا [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 107-124]
ن
-
نشانه های اختلالات روانی و کنکور
تاثیر کنکور بر سلامت عمومی، عزت نفس و نشانه های اختلالات روانی راه نیافتگان به دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 54-72]
-
نظام آموزش عالی
وضعیت سهم مشارکت دانشگاهها در بازنگری برنامه های درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 71-92]
-
نگرش کامپیوتری
اعتباریابی و تعیین ساختار عاملی فرم فارسی مقیاس نگرش سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگیهای فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
و
-
ورزش
مقایسه شیوه های بازاریابی ورزش دانشگاهی کشورهای ایران و ترکیه [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 93-108]
ه
-
هدف بنیادی
تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
-
همکاریهای بینالمللی آموزش عالی
همکاریهای بینالمللی آموزش عالی در ایران و چگونگی بهبود آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 99-115]
-
هیئت علمی
تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
ی
-
یادگیری
مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد