آ

  • آزمون سراسری مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]
  • آزمون سراسری(کنکور) مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
  • آزمونهای سرنوشت ساز مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
  • آموزش عالی وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان زن : مطالعه ‎ای موردی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 41-60]
  • آموزش عالی بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
  • آموزش عالی تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
  • آموزش ‎‎عالی علمی - کاربردی وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش ‎آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
  • آموزش کشاورزی وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش ‎آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]

ا

  • ابهام نقش بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
  • ارزش بنیادی تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
  • ارزشیابی‏‏‏‏ بررسی رابطه مهارتهای سه‎ گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]
  • ارزیابی ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
  • ارزیابی مکاشفه ‎ای ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
  • استقلال طلبی بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
  • اشتغال وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان زن : مطالعه ‎ای موردی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 41-60]
  • اشتغال وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش ‎آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
  • اضطراب امتحان علل اضطراب امتحان در دانشجویان و راه های مقابله با آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 23-40]
  • اضطراب رقابتی بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
  • اضطراب عمومی علل اضطراب امتحان در دانشجویان و راه های مقابله با آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 23-40]
  • اعتبار آزمون مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
  • اعتباریابی و ویژگی‎های فردی (جنسیت اعتباریابی ‎و تعیین ‎ساختار عاملی ‎فرم ‎فارسی مقیاس نگرش‎ سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگی‎های فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
  • اعزام دانشجو به خارج بررسی عوامل موثر در طول مدت تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی در بریتانیا [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 107-124]
  • اعزام دانشجو و کشورهای در حال توسعه همکاری‌های بین‌المللی آموزش عالی در ایران و چگونگی بهبود آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 99-115]
  • انگیزه پیشرفت و خلاقیت بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
  • ایدئولوژی بنیادی تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
  • ایران همکاری‌های بین‌المللی آموزش عالی در ایران و چگونگی بهبود آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 99-115]

ب

پ

  • پایگاه اطلاعاتی ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
  • پیشرفت تحصیلی تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ‎ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]

ت

  • تحول مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
  • تصمیم گیری آموزشی و سرمایه انسان بررسی مقایسه ‎ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش ‎عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
  • تعارض نقش بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]
  • تعاملات و روابط دانشجویان تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ‎ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
  • تفکر سیستمی (ST) مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
  • تقاضای آموزش عالی بررسی مقایسه ‎ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش ‎عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
  • توانمندی شغلی و موفقیت شغلی وضعیت اشتغال، توانمندی شغلی و موفقیت شغلی دانش ‎آموختگان آموزشهای عالی علمی_کاربردی در بخش کشاورزی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 79-97]
  • توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی و تحلیل عاملی تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
  • تولید علم بررسی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و تولید علم [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 93-124]

ج

  • جامعه شناسی علم تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ‎ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]

چ

خ

  • خانوار بررسی مقایسه ‎ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش ‎عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]
  • خود اثربخشی دانشجویان تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ‎ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]

د

  • دانش آموختگان وضعیت اشتغال دانش‌آموختگان زن : مطالعه ‎ای موردی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 41-60]
  • دانشجو و نگرش سنجی بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه‎ ریزی دروس معارف اسلامی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 37-55]
  • دانشجویان بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]
  • دانشجویان دانشگاه اصفهان بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
  • دانشجویان مقطع دکتری و طول مدت تحصیل بررسی عوامل موثر در طول مدت تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی در بریتانیا [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 107-124]
  • دانشگاه بررسی و تحلیل ساختار سازمانی دانشگاه تربیت معلم [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 23-38]
  • دانشگاه وضعیت سهم مشارکت دانشگاهها در بازنگری برنامه های درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 71-92]
  • دانشگاه بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه‎ ریزی دروس معارف اسلامی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 37-55]
  • دانشگاه تهران تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
  • دانشگاه محل تحصیل) اعتباریابی ‎و تعیین ‎ساختار عاملی ‎فرم ‎فارسی مقیاس نگرش‎ سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگی‎های فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
  • دانشگاه و ایران بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]
  • دانشگاه و ایران مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
  • درجه شدت ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
  • دروس معارف اسلامی بررسی سنجش نگرش دانشجویان نسبت به برنامه‎ ریزی دروس معارف اسلامی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 37-55]
  • دوره کارشناسی‎ ارشد و دانشگاه پیام ‎نور مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]
  • دوره‎ های فراگیر مقایسه پیشرفت تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد فراگیر با پذیرفته شدگان همان مقطع از طریق آزمون سراسری در دانشگاه پیام نور [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 57-73]

ر

  • رابط کاربر ارزیابی رابط کاربر پایگاه اطلاعات پایان نامه های مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران از دیدگاه کتابداری و اطلاع رسانی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 75-91]
  • راه های مقابله و دانشجویان علل اضطراب امتحان در دانشجویان و راه های مقابله با آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 23-40]
  • رشد مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]
  • رضایتمندی داوطلبان آزمون و استانداردسازی آزمون مقدمه ای بر استاندارد سازی اجرای آزمونها : بررسی شرایط برگزاری آزمونهای سراسری ورود به دانشگاهها از راه سنجش رضایتمندی شرکت کنندگان [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 109-120]
  • رهبری تحول‌گرا بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
  • رهبری مراوده‌ای و رهبری رها شده بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
  • روابط ‌انسانی و ادراکی) بررسی رابطه مهارتهای سه‎ گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]

ز

س

  • ساختار سازمانی بررسی و تحلیل ساختار سازمانی دانشگاه تربیت معلم [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 23-38]
  • سازمان و بوروکراسی حرفه ای بررسی و تحلیل ساختار سازمانی دانشگاه تربیت معلم [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 23-38]
  • سبک رهبری بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
  • سبک شناختی بررسی رابطه سبک شناختی و سبک رهبری در میان رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 17-36]
  • سلامت عمومی تاثیر کنکور بر سلامت عمومی، عزت نفس و نشانه های اختلالات روانی‎ راه نیافتگان به دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 54-72]

ط

  • طرح درس بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 1-21]

ع

  • عزت نفس تاثیر کنکور بر سلامت عمومی، عزت نفس و نشانه های اختلالات روانی‎ راه نیافتگان به دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 54-72]
  • عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی بررسی ارتباط ابهام نقش، تعارض نقش و اضطراب رقابتی با عملکرد ورزشی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ورزشکار [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 39-53]

ف

  • فرصتهای مطالعاتی تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]
  • فضای اجتماعی علم تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ‎ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
  • فعالیت های پژوهشی و دانشجویان بررسی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و تولید علم [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 93-124]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات امکان‌سنجی کاربرد فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در برنامه‌ریزی درسی آموزش عالی [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 49-70]

ک

ل

  • لاجیت بررسی مقایسه ‎ای تاثیر عوامل اقتصادی اجتماعی خانوار بر تقاضای ورود به آموزش ‎عالی [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 91-109]

م

  • مرکز کارآفرینی بررسی قابلیت های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 73-90]
  • مشارکت بررسی عوامل موثر بر مشارکت دانشجویان در فعالیت های پژوهشی و تولید علم [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 93-124]
  • مشارکت دانشجویان و رضایت رشته ای تعاملات دانشجویان، انگیزش و کنشگری رشته ‎ای [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 1-21]
  • مقیاس نگرش سنج کامپیوتر «CAS» اعتباریابی ‎و تعیین ‎ساختار عاملی ‎فرم ‎فارسی مقیاس نگرش‎ سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگی‎های فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]
  • مهارتهای سه گانه مدیریت (فنی بررسی رابطه مهارتهای سه‎ گانه مدیران گروههای آموزشی با کیفیت آموزشی [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 61-78]
  • موفقیت تحصیلی بررسی عوامل موثر در طول مدت تحصیل دانشجویان بورسیه ایرانی در بریتانیا [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 107-124]

ن

  • نشانه ‎های اختلالات روانی و کنکور تاثیر کنکور بر سلامت عمومی، عزت نفس و نشانه های اختلالات روانی‎ راه نیافتگان به دانشگاه [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 54-72]
  • نظام آموزش عالی وضعیت سهم مشارکت دانشگاهها در بازنگری برنامه های درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 71-92]
  • نگرش کامپیوتری اعتباریابی ‎و تعیین ‎ساختار عاملی ‎فرم ‎فارسی مقیاس نگرش‎ سنج کامپیوتر ”CASِ “ و رابطه نگرش کامپیوتری با ویژگی‎های فردی در بین دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 2، 1385، صفحه 111-126]

و

  • ورزش مقایسه شیوه‎ های بازاریابی ورزش دانشگاهی کشورهای ایران و ترکیه [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 93-108]

ه

  • هدف بنیادی تدوین اهداف و ارزشهای بنیادی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 1-19]
  • همکاری‌های بین‌المللی آموزش‎ عالی همکاری‌های بین‌المللی آموزش عالی در ایران و چگونگی بهبود آن [دوره 12، شماره 1، 1385، صفحه 99-115]
  • هیئت علمی تحلیل عوامل تأثیرگذار بر بهبود فرصتهای مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران [دوره 12، شماره 3، 1385، صفحه 1-16]

ی

  • یادگیری مفهوم سازی پویایی های رشد و موانع یادگیری با استفاده از رویکرد سیستمی در دانشگاه های ایران [دوره 12، شماره 4، 1385، صفحه 21-48]